وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت:مردم بصیر و هوشیار ما همواره با حضور خود در صحنه ها دشمن را مأیوس و ناامید کردند.

مردم با حضور پرشور خود در صحنه دشمن را مأیوس و ناامید کردند امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز  در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در پاسخ به سوال خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در دفع  تهدیدات آمریکا و تحولات منطقه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین چه قدر می تواند تاثیر گذار باشد گفت: از آنجایی که انقلاب ما یک انقلاب و نظام ما یک  نظام مردمی است و نقش اصلی در تصمیم گیریهای موضوعات کشوری به عهده مردم است در موضوع خنثی سازی  توطئه های دشمنان  هم نقش اصلی را  ملت به عهده دارند.
 
وی افزود:همه تلاش دشمنان بر این است که با فشارهایی که وارد می کند مردم را نا امید و مایوس کند اما حرکت مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن  و روز قدس نشان داد که ملت ما  به خوبی  از نقشه ها و اهداف دشمن آگاهند.
 
امیر سرتیپ حاتمی اظهار کرد:مردم ما امروز با حضور مسئولانه و آگاهانه خود نقش های دشمنان را بر آب  و امید آن ها را تبدیل به یاس کردند.
 
انتهای پیام/ن
 

وزیر دفاع در زنجان

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.